Мовна тема
«Мова. Мовлення. Текст.»
І
варіант1.
Обери
правильну відповідь.
1.Усне
мовлення має бути:
А)
швидким, тихим, зрозумілим;
Б)
правильним, зрозумілим, виразним;
В)
голосним, правильним, швидким.
2. Доповни речення.
Людям
мова потрібна…
А)
для письма;
Б)
для читання;
В)
для спілкування
3.
Які види мовлення ти знаєш?
А)
усне і домашнє;
Б)
шкільне і писемне;
В)усне
і писемне.
4.
Які слова використовуєш, коли вітаєшся?
А)
прощавай, до побачення, до зустрічі
Б)
привіт, добрий день, дай, Боже, здоров’ячка
В)
спасибі, дякую, перепрошую
5.
Текст складається із:
А)
заголовка, основної частини, кінцівки
Б)
зачину, основної частини, кінцівки.
В)
заголовка, кінцівки.
6.Визнач тип тексту
Ялинковий
шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний.
Кінчики його у протилежні боки загнуті. Так і працює з ранку до вечора – шишки
трощить.
А)
розповідь;
Б)
міркування;
В)
опис.
7.
Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Добери заголовок. ________________________________________________________
__
Птахи прилітають до годівниць попоїсти.
____
Холодно і голодно стало птахам.
____
Прийшла зима.
____
Діти зробили для них годівниці.
____
Насипали туди зернят, насіння, крихт хліба.
8.
Визнач, яка група слів є текстом . Спиши його.
Добре дихалося зранку в старому дубовому
лісі. Бабуся спекла смачний пиріг. У лисиці пухнастий хвіст. Птахи в’ють
гнізда.
Добре
дихалося зранку в старому дубовому лісі. Повітря пахло зволоженим листям.
Далина над верхівками дерев була кришталево чиста й дзвінка.
Мовна тема №2
«Мова. Мовлення. Текст.»
ІІ
варіант
Обери
правильну відповідь.
1.Усне
мовлення має бути:
А)
правильним, зрозумілим, виразним;
Б)
швидким, тихим, зрозумілим;
В)
голосним, правильним, швидким.
2. Доповни речення.
Людям
мова потрібна…
А)
для письма;
Б)
для спілкування;
В)
для читання.
3.
Які види мовлення ти знаєш?
А)
усне і писемне;
Б)
усне і домашнє;
В)
шкільне і писемне.
4.
Які слова використовуєш, коли прощаєшся?
А)
прощавай, до побачення, до зустрічі
Б)привіт,
добрий день, дай, Боже, здоров’ячка
В)
спасибі, дякую, перепрошую
5.
Які є тексти?
А )розповідь,
опис , казка
Б )вірш,
пісня, опис
В )розповідь
, опис, міркування
6.Визнач тип тексту
Ялинковий
шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний.
Кінчики його у протилежні боки загнуті. Так і працює з ранку до вечора – шишки
трощить.
А)
розповідь;
Б)
опис;
В)
міркування.
7.
Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Добери заголовок. _______________________________________________________
__
Під березою діти знайшли маленьке совеня.
____
Вони відпустили совеня на волю.
____
Діти забрали пташку додому та вилікували її.
____У
дуплі берези було гніздо сови.
____У
нього було ушкоджене крило.
5.
Визнач, яка група слів є текстом . Спиши його.
Ми
охоче йдемо до школи. В українському алфавіті тридцять три букви. Учні працюють
у шкільній майстерні.
Наша
школа велика і світла. Тут великі затишні класи. У дворі на клумбах майорять
квіти. Наша школа схожа на квітучий сад.
Немає коментарів:
Дописати коментар