середа, 14 грудня 2016 р.

Українська мова 2 клас Мовна тема «Мова. Мовлення. Текст.»

                         Мовна тема
 «Мова. Мовлення. Текст.»
І варіант1.               
Обери правильну відповідь.
1.Усне мовлення має бути:
А) швидким, тихим, зрозумілим;
Б) правильним, зрозумілим, виразним;
В) голосним, правильним, швидким.
2.      Доповни речення.
Людям мова потрібна…
А) для письма;
Б) для читання;
В) для спілкування
3. Які види мовлення ти знаєш?
А) усне і домашнє;
Б) шкільне і писемне;
В)усне і писемне.
4. Які  слова використовуєш, коли вітаєшся?
А) прощавай, до побачення, до зустрічі
Б) привіт, добрий день, дай, Боже, здоров’ячка
В) спасибі, дякую, перепрошую
5. Текст складається із:
А) заголовка, основної частини, кінцівки
Б) зачину, основної частини, кінцівки.
В) заголовка, кінцівки.
  6.Визнач тип тексту
Ялинковий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний. Кінчики його у протилежні боки загнуті. Так і працює з ранку до вечора – шишки трощить.
А) розповідь;
Б) міркування;
В) опис.
7. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Добери заголовок. ________________________________________________________
__ Птахи прилітають до годівниць попоїсти.
____ Холодно і голодно стало птахам.
____ Прийшла зима.
____ Діти зробили для них годівниці.
____ Насипали туди зернят, насіння, крихт хліба.
8. Визнач, яка група слів є текстом . Спиши його.
   Добре дихалося зранку в старому дубовому лісі. Бабуся спекла смачний пиріг. У лисиці пухнастий хвіст. Птахи в’ють гнізда.
Добре дихалося зранку в старому дубовому лісі. Повітря пахло зволоженим листям. Далина над верхівками дерев була кришталево чиста й дзвінка.
                 
  Мовна тема №2
 «Мова. Мовлення. Текст.»
ІІ варіант
Обери правильну відповідь.
1.Усне мовлення має бути:
А) правильним, зрозумілим, виразним;
Б) швидким, тихим, зрозумілим;
В) голосним, правильним, швидким.
2.      Доповни речення.
Людям мова потрібна…
А) для письма;
Б) для спілкування;
В) для читання.
3. Які види мовлення ти знаєш?
А) усне і писемне;
Б) усне і домашнє;
В) шкільне і писемне.
4. Які  слова використовуєш, коли прощаєшся?
А) прощавай, до побачення, до зустрічі
Б)привіт, добрий день, дай, Боже, здоров’ячка
В) спасибі, дякую, перепрошую
5. Які є тексти?
А )розповідь, опис , казка
Б )вірш, пісня, опис
В )розповідь , опис, міркування
 6.Визнач тип тексту
Ялинковий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. У нього дзьоб міцний. Кінчики його у протилежні боки загнуті. Так і працює з ранку до вечора – шишки трощить.
А) розповідь;
Б) опис;
В) міркування.
7. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Добери заголовок. _______________________________________________________
__ Під березою діти знайшли маленьке совеня.
____ Вони відпустили совеня на волю.
____ Діти забрали пташку додому та вилікували її.
____У дуплі берези було гніздо сови.
____У нього було ушкоджене крило.
5. Визнач, яка група слів є текстом . Спиши його.
   Ми охоче йдемо до школи. В українському алфавіті тридцять три букви. Учні працюють у шкільній майстерні.


Наша школа велика і світла. Тут великі затишні класи. У дворі на клумбах майорять квіти. Наша школа схожа на квітучий сад.

Немає коментарів:

Дописати коментар