І семестр 2016-2017н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи
__________________. Директор школи: _____________________
«_____»
________________2016р.
«_____»
________________2016р.
ІІ семестр 2016-2017н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи
____________________ Директор школи: ___________________
«_____»
________________2017р.
«_____»
________________2017р.
на 2016- 2017 н. р.
з учнями 2-го класу
ЗОШ І – ІІІ ст. с. Батятичі
класний керівник:
___________________
Павлик Галина Богданівна
Життєве кредо:
"Вчити та виховувати дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років."
Характеристика
класу
У 2 класi навчається 19ученів , з них:9
дiвчаток i 10 хлопчикiв.
Бiльшiсть дiтей має високий
навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.
Дисциплiна на уроках задовiльна.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний.
Стосунки мiж учнями класу загалом
дружнi й доброзичливi. Протягом семестру не було випадкiв суперечок чи
непорозумiнь мiж хлопцями й дiвчатами. Хоча деяким учням треба бути
ввiчливiшими й стриманiшими з дiвчатами.
Учнi класу досить згуртованi. У
багатьох добре розвинене почуття вiдповiдальностi. Особливу увагу потрiбно
звернути на мовлення учнiв.
Дiти класу активнi, люблять i
вмiють виконувати рiзнi доручення. Упродовж 1 класу ми всiляко пiдтримували
рiвень громадської активностi, зацікавленостi життям класу, навчанням, що
сприяло створенню позитивного мiкроклiмату в колективi. Це добре позначилося на
успiхах дiтей у навчаннi. За 1 клас ми досягли успiхiв у вихованнi таких
якостей, як iнiцiативнiсть, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi
вчинки.
Виховнi
завдання:
-виховувати патріотів
своєї держави
- сприяти формуванню найкращих людських якостей;
-виховувати турботливе ставлення учнiв одне до
одного, до вчителiв, батькiв, молодших вiд себе та людей похилого вiку:
-органiзовувати заходи з метою загартування
органiзму й збереження здоров’я.
Проблема, над якою будемо працювати в 2016 – 2017н.р.:
«Створення сприятливих
умов для розвитку здібностей творчості, та розвитку творчих нахилів та
талантів»
Соціальний паспорт___2__класу
№ п/п
|
ПІБ учня
|
Дата
народження
|
Дівчина
|
Хлопець
|
Віковий склад учнів
|
Діти - сироти
|
Діти,
позбавлені батьківського піклування
|
Напівсироти
|
Багатодітні
(к-сть дітей у сім'ї)
|
Малозабезпечені
|
Неповні сім'ї
|
3
неблагонадійних сімей
|
З девіантною
поведінкою
|
Діти-інваліди
|
|||
Д.
|
X.
|
Д.
|
X.
|
||||||||||||||
1
|
Андрущишин Андрій
|
||||||||||||||||
2
|
Биців Іван
|
||||||||||||||||
3
|
Браташ Софія
|
||||||||||||||||
4
|
Варещук Анастасія
|
||||||||||||||||
5
|
Вітошинський Остап
|
||||||||||||||||
6
|
Данилів Наталія
|
||||||||||||||||
7
|
Данько Зоряна
|
||||||||||||||||
8
|
Дудяк Іванна
|
||||||||||||||||
9
|
Дутка Віталій
|
||||||||||||||||
10
|
Жепко Роксолана
|
||||||||||||||||
11
|
Івах Василь
|
||||||||||||||||
12
|
Купецький Роман
|
||||||||||||||||
13
|
Куровець Адріана
|
||||||||||||||||
14
|
Куровець
Ярина
|
||||||||||||||||
15
|
Михалевич Володимир
|
||||||||||||||||
16
|
Онишкевич Роман
|
||||||||||||||||
17
|
Семків Віталий
|
||||||||||||||||
18
|
Теслюк Юрій
|
||||||||||||||||
19
|
Тоцька Каріна
|
||||||||||||||||
Всього:
|
|||||||||||||||||
Список учнів та їх доручення
№
|
Прізвище
та ім'я
|
Доручення
|
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
||
1.
|
Андрущишин Андрій
|
||
2.
|
Биців Іван
|
||
3.
|
Браташ Софія
|
||
4.
|
Варещук
Анастасія
|
||
5.
|
Вітошинський Остап
|
||
6.
|
Данилів Наталія
|
||
7.
|
Данько Зоряна
|
||
8.
|
Дудяк Іванна
|
||
9.
|
Дутка Віталій
|
||
10.
|
Жепко Роксолана
|
||
11.
|
Івах Василь
|
||
12.
|
Купецький Роман
|
||
13.
|
Куровець
Адріана
|
||
14.
|
Куровець Ярина
|
||
15.
|
Михалевич
Володимир
|
||
16.
|
Онишкевич Роман
|
||
17.
|
Семків Віталий
|
||
18.
|
Теслюк Юрій
|
||
19.
|
Тоцька Каріна
|
||
Батьківський
комітет
Голова батьківського комітету:
1. ___________________________
Члени батьківського комітету:
2.
________________________
3.
________________________
4.
________________________
5.
________________________
6.
________________________
7.
________________________
План виховної роботи на І семестр
2016-2017 н.р.
Вересень
№ п/п
|
Основні
орієнтири виховання
|
1 тиждень:
01-02
|
2 тиждень:
04-16
|
3 тиждень:
19-23
|
4 тиждень:
26-30
|
1
|
Класні збори або
виховна година
|
Перший урок: «Україна - єдина країна»
|
Класні збори «Мої
обов’язки»
|
Вих.год. «Дорога до
школи»
|
Вих.год. «Щоб не марно
в світі жити,треба, діточки, дружити»
|
2
|
Ціннісне ставлення
особистості до суспільства і держави
|
Складання «Листа солдату»
|
«Ми-українці»
|
||
3
|
Ціннісне ставлення до
сім»ї, родини,людей
|
Диспут: «Навіщо
правила для учнів?»
|
|||
4
|
Ціннісне ставлення до
природи
|
На квіти осені чарівні
подивись…
|
Акція: «Зробимо свій
клас зеленим»
|
||
5
|
Ціннісне ставлення до
культури і мистецтва
|
Бесіда: «Мистецтво
навколо нас»
|
Конкурс малюнків
«Сонячні барви золотої осені»
|
||
6
|
Ціннісне ставлення до
праці
|
Старовинні знаряддя
праці українців
|
|||
7
|
Ціннісне ставлення до
себе
|
Бесіда: «Здоров’я і
хвороби»
|
Співпраця з логопедом
|
Бесіда: «Щоб бути
здоровим і все встигати робити»
|
|
8
|
Індивідуальна робота з
учнями
|
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних
данних
|
Співпраця з психологом школи
|
Бесіда з учнями, що
запізнюються
|
|
9
|
Робота з батьками
|
Батьківські збори:
«Зміст і організація навчально-виховного процесу в 2 класі»
|
Уточнення даних
(соціальний паспорт)
|
Засідання
батьківського комітету
|
|
10
|
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові
справи, екскурсії
|
Взяти участь у святі
Першого дзвоника
|
Екскурсія у м . Львів Шевченківський Гай
|
Взяти участь у
місячнику безпеки руху дітей
|
Квітковий Вернісаж
|
Жовтень
|
Листопад
№ п/п
|
Основні орієнтири виховання
|
1 тиждень:
07-11
|
2 тиждень:
14-18
|
3 тиждень:
17-21
|
4 тиждень:
28-02
|
1
|
Класні збори або виховна година
|
Вих.год. «Чесність, порядність»
|
Вих.год. «Культурна людина »
|
Вих.год. «Сім смертних гріхів»
|
Вих.год. «Умій учитись, щоб уміти трудитись»
|
2
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Бесіда «Герої
серед нас» (про учасників АТО)
|
|||
3
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини,людей
|
Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”.
|
Бесіда: «Україна - моя Батьківщина»
|
Бесіди з школярами про довірчі стосунки між ними та їх
батьками.
|
|
4
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Цікаві факти з життя тварин
|
|||
5
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Екскурсія у історико-краєзнавчий музей м.
Камянка-Бузька
|
Мистецтво пластики
|
||
6
|
Ціннісне ставлення до праці
|
Загадки про професії типу «Людина-людина»
|
Акція
” Збережемо книги”
(виготовлення закладок)
|
||
7
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Безпека вдома
|
|||
8
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда: «Скромність прикрашає»
|
Бесіди про користь і шкідливість телебачення
|
Рейд: «Твій зовнішній вигляд»
|
Спостереження за поведінкою
на перерві
|
9
|
Робота з батьками
|
«До уваги батьків»
|
Мистецтво жити з дітьми
|
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються
|
Бесіда: «Який тато потрібен дитині?»
|
10
|
Участь у
загальношкільних масових заходах, трудові справи,
екскурсії
|
Рейд: «Чисті підручники»
|
Долучитися до акції: «Зовнішній вигляд учня»
|
Грудень
№ п/п
|
Основні орієнтири виховання
|
1 тиждень:
05-11
|
2 тиждень:
12-16
|
3 тиждень:
19-23
|
4 тиждень:
26-30
|
1
|
Класні збори або виховна година
|
Вих.год. «Добрий чоловік надійніший кам’яного мосту»
|
Вих.год. «В очі лисицею, а поза очі - вовчицею»
|
Вих.год. «Подарунки»
|
Кл. збори: «Мої досягнення»
|
2
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Конкурс
патріотичної пісні, присвяченої Дню Збройних Сил України
|
Легенда про Україну
|
||
3
|
Ціннісне ставлення до сім»ї, родини,людей
|
Бесіда «Сім’я, родина»
|
Акція “Подаруй свято іншим”
|
||
4
|
Ціннісне ставлення до природи
|
Екскурсія в зимовий ліс
|
Акція: «Нагодуй птахів»
|
||
5
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
«Мистецька галерея зими»
|
Розучування пісень, танців до свята
Миколая
|
||
6
|
Ціннісне ставлення до праці
|
«Майстерня Діда Мороза»
|
Операція: «Чистий клас»
|
||
7
|
Ціннісне ставлення до себе
|
Обережно :
слизька дорога
|
Небезпека від вогню. Правила поведінки з
піротехнічними засобами
|
Інструктаж з
правил безпеки під час зимових канікул
|
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Робота з невстигаючими
учнями
|
Бесіда про виконання дом.зд.
|
Аналіз ведення учнями щоденників
|
|
9
|
Робота з батьками
|
Засідання батьківського комітету
|
Тиждень відкритих дверей
|
Батьківські збори: «Що посієш, те й пожнеш»
|
Колективна робота
«Вертеп»
|
10
|
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи,
екскурсії
|
Провести урок мужності
|
Взяти участь у святкуванні дня святого
Миколая
|
Взяти участь у проведенні Новорічного свята
|
Тематика бесід
«Я обираю здоровий спосіб життя» (з
профілактики ВІЛ/СНІДу)
№
|
Зміст занять
|
Дата проведення
|
1.
|
Здоров’я перш за все.
Шкідливі та корисні звички
|
Жовтень
|
2.
|
«Дерево
роздумів» щодо правильного рішення відносно свого здоров’я
|
Листопад
|
3.
|
Сам собі допоможу
|
Грудень
|
4.
|
Я вмію вибирати
|
Лютий
|
5.
|
Знай та будь обережний
|
Березень
|
6.
|
Зупинись та подумай
|
Квітень
|
7.
|
Якщо в тебе проблема –
куди звертатися?
|
Травень
|
Тематика
бесід (занять) з попередження дитячого травматизму
1.Правила дорожнього руху
№
|
Зміст занять
|
Місяць
|
1.
|
Організація дорожнього
руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки при
переході вулиці. Наземний, підземній переходи
|
вересень
|
2.
|
Типи перехресть (регульовані,
нерегульовані). Правила переходу дороги на перехрестях.
|
вересень
|
3.
|
Правила переходу вулиці після висадки пасажирів
|
жовтень
|
4.
|
Дорожні знаки.
|
листопад
|
5.
|
Дорожня розмітка
|
грудень
|
6.
|
Рух за сигналами регулювальника.
|
січень
|
7.
|
Пасажир в автомобілі
|
лютий
|
8.
|
Основні види ДТП . Поведінка при ДТП
|
березень
|
9.
|
Безпека руху велосипедиста
|
квітень
|
10.
|
Підсумкові заняття з ПДР
|
травень
|
2 . Правила протипожежної безпеки
№
|
Зміст занять
|
Дата
|
1.
|
Вогонь - друг. Вогонь - ворог. Причини виникнення
пожеж, їх наслідки
|
вересень
__________
|
2.
|
Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку, власному
будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу
|
жовтень
__________
|
3.
|
Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів.
|
листопад
__________
|
4.
|
Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Пожежна безпека при
поводженні з синтетичними речовинами, горючими матеріалами
|
грудень
__________
|
5.
|
Пожежонебезпечні об'єкти. Новорічні свята: новорічна ялинка,
електричні гірлянди , небезпека використання відкритого вогню (свічки,
бенгальські вогні тощо. Користування печами, камінами.
|
грудень
__________
|
6.
|
Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на
початковій стадії загорання. Правила поводження під час пожежі
|
січень
__________
|
7.
|
Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила
гасіння таких пожеж. Дії учнів при пожежі.
|
лютий
__________
|
8.
|
Домедична допомога постраждалим від пожеж. Шкідливість куріння.
|
березень
__________
|
9.
|
Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку у лісі
|
квітень
__________
|
10.
|
Підсумкове заняття. Протипожежна безпека.
|
травень
__________
|
3. Запобігання отруєнням
№
|
Зміст занять
|
Дата
|
1.
|
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика
харчових отруєнь
|
жовтень
__________
|
2.
|
Запобігання отруєнь хімічними речовинами
|
травень
__________
|
4. Правила безпеки при користуванні газом
№
|
Зміст занять
|
Дата
|
1
|
Загальні відомості про природній та зріджений газ
|
жовтень
_____________
|
2
|
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел,
пічка, запальничка тощо.
|
грудень
____________
|
3
|
Дії населення при виявлені запаху газу.
|
січень
____________
|
4
|
Ознаки отруєння. Запобігання отруєнь чадним
газом. Домедична допомога при отруєннях.
|
березень
____________
|
5.Правила безпеки з вибухонебезпечними
предметами
1.
|
Види
боєприпасів, методи їх розпізнавання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії
при їх виявлені.
|
вересень
__________
|
2.
|
Правила поводження з ВНП
невизначеними предметами та речовинами.
|
жовтень
____________
|
3.
|
Запобігання
дитячого травматизму від ВНП
побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті
речовини.
|
грудень
__________
|
4.
|
Вогнепальна
зброя - не забава. Небезпечність виготовлення та випробовування вибухових
пакетів, користування мисливськими речовинами.
|
березень
__________
|
5.
|
Заходи
з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення
ВНП
|
квітень
___________
|
6.
|
Підсумкова
бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул запорука життя та здоров'я.
|
травень
____________
|
6. Правила безпеки на воді
№
|
Зміст занять
|
Дата
|
1.
|
Вступ.
Уміння триматися на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі,
річці, ставку.
|
вересень
__________
|
2.
|
Допомога
утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарської допомоги
потерпілому.
|
листопад
___________
|
3.
|
Правила
поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку.
|
грудень
__________
|
4.
|
Правила
безпечної поведінки на воді та біля води.
|
березень
__________
|
5.
|
Дія
води на організм людини. Як правильно купатися.
|
травень
__________
|
7. Правила безпеки користування електроприладами, при поводженні з
джерелами електроструму
№
|
Зміст занять
|
Дата
|
1.
|
Поняття
про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров'я людини.
|
листопад
__________
|
2.
|
Правила
поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною
(швацькою) машинкою, електроплитою тощо.
|
січень
___________
|
3.
|
Правила поведінки при виявлені обірваного
електричного дроту.
|
квітень
__________
|
4.
|
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії
електропередач.
|
травень
___________
|
Немає коментарів:
Дописати коментар